2008. november 26., szerda

VIIIIIIK:)

Annyira fantasztikus volt, nagyon nagyon nagyon!!!!
Bronz szerda volt, már csak két konci van :S De ez a mai mindent vitt!! Imivel volt percem..mintha nem is 1,5 hónapja ismerném, hanem sokkal régebb óta.. Remek volt!! JUUUUUUUUUUUJ,annyira jóóóóóóó volt!! Vik tök édes, már megismer, és integet a színpadró, meg odaköszön, és mivel az első sorban állok, mindig mindenki bámul, hogy ki is lehetek, hogy ismerem..:) Aranyos!!! fantasztikus koncertet adtak, egyszerűen hihetetlen volt! Dávid sokat váratott magára, de megérte, mert elénekelte a Veronát, meg a Krisztiánnal a Macska-duettet, nagyon kész voltam! nagyon ott volt ez az este, de nagyon!!!!!!!!!!!!! Valami 300 képet csináltam, meg persze videókat is!!!
Itt lehet megnézni:

http://youtube.com/passyo007


holnap felteszem őket!!

nagyon nagyon überek voltak, de tényleg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Konci után Imifiú szokásosan édes volt, Dávid megköszönte a képeket, Vik meg elvitte nálam a pálmát..:)Közbe is csak nekem csinált édes arcot és jól lefotóztam..:)Meg mentem fotóért, és megismert, pusziszkodott velem, és az összes csajszi mellettem megint lehidalt, hogy most akkor mivan...:)Fantasztikus volt, de komolyan! Aztán volt egy nagyon pici időnk táncolni, dejóóóó volt, meg persze nagyon boldog voltam, úgyhogy teljesen túl vagyok pörögve..:)
Elmenetelkor odaintettem Iminek, erre Ő is külön köszönt:) Mondtam is Nekik, hogy holnap mennek a képek... Lesz dolgom, kiválogatni a képeket, de megéri, ilyenkor érzem a legjobban:)
Ja, és csináltam egy honlapot Iminek:

http://baloghimi.gportal.hu

nagyon annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó volt!!
Aki teheti, tényleg jöjjön el! Már csak két koncert van!!!

puszi:)

Nincsenek megjegyzések: