2008. november 2., vasárnap

Érzelmek estéje...

Alig múlt el szerda, már is van miről írni, beszámolni..:) Újra döntő, ezúttal szerelmes, emlékezős dalok voltak előtérben, tekintettel az időpontra. Mindenki fantasztikusan énekelt, kihozták magukból az emlékeiket, engem sokan elvarázsoltak...

Vik volt az első, egy Máté Péter klasszist, a Hull sz elsárgult levél c. dalt énekelte, szerintem kiválóan, néha ugyan volt akcentusa, de attól lett még egyedibb! Lüszi Dorothy híres dalát az Ower the rainbow-t adta elő, talán ezek voltak a legvidámabb percek. Kapott is szilvás gombócot az Enikőtől..:) Krisztián változatlanul Frank Sinatra, csak most My way-megmutatta mi is az Ő útja, ami a swing. Azt már tudjuk, hogy ez megy neki, azért én most már meghallgatnék valami mást is... Hien A képzet riportból énekelte A fák is siratják c. dalt, nagyon ezerarcú a lány, és mivel itt született Magyarországon, akcentusa sincs. Ez nekem annyira nem tetszett, de szépen énekelt. Tamara szerbül és magyarul énekelt, egy Imát. Nagyon a hatása alá vont Mindenkit. Fekete Dávid, a "musicalkirály" ezúttal is maradt a műfajában, a Padlás c. musicalből énekelte a leghíresebb dalt, a Fényév távolságot. Nekem ez tetszett a legjobban, egyszerűen meg sem tudtam szólalni. Lehet, hogy voltak benne hamis hangok, azt hiszem senki nem arra figyelt. Meg is kapták a porcukrot is..:) Sonia egy nagyon nagyon nehéz dalt választott, a Wonderful life-ot, amit bár kiválóan adott elő, valóban egyetértettem a zsűrivel abban, hogy egy kis életérzést még belevihetett volna. Karcsi pedig talán az est legérzelmekkel teli dalát adta elő,a Bohem Rapsody-t(remélem így kell írni) a Queen legendás együttesétől. No, hát szerintem annyi érzelmet rakott bele, legalább annyit, mint Dávid, hogy senkit sem érdekelt, hogy voltak-e benne hamis hangok. Biztos, hogy a zsűri nézte, hallotta, de szép volt. Méltó emlék.

Aztán ahogy lenni, egy Popodaráló, ezúttal Zsédával, jól éreztem magam és jól összehangolták a hangulatát a Megasztárral, lassú,kedves dalok...:)

Megint eljött a választás ideje. Már egész héten lehetett szavazni, de ettől fügetlenül azt gondolom, hogy a szavazatok nagyrésze az este folyamán érkezett.
Egész este azt latolgattuk barátokkal, hogy vajon ki fog ott állni, és kit mentenek meg. A legtöbb "ottálló" voks Soniára meg Karcsira érkezett, bár amikor már hárman voltak, akkor mondtam, hogy a két lány marad, mert szerdán láttam, hogy bizony Karcsinak rengeteg rajongója van:)
Tamara is állt már kint és Sonia is, nem is egyszer. Nehéz helyzetben volt a zsűri, de azt hiszem aki már a TOP15be bekerült, vagy a 10be,az már kiváló eredmény,onnan már el lehet indulni! :) Történelmileg Tamara volt az esélyesebb, több jó kritikát kapott, és ugye őt kevesebbszer mentették meg. Soniát a nézők szavazták be a TOP15ből, a 10be, aztán Imi mellett Őt választották, múlthéten viszont Tamarát választották Pacsirta helyett. No, hát hosszas vita után hozták meg a döntést, tehát, aki maradt: Bencsik Tamara!!!! :)

Aki pedig ezen a héten búcsúzott:

Nkuya Sonia

Kiválókat énekelt, és ma kapta a legjobb kritikákat, éppúgy, mint Balogh Imi, és ma kellett távoznia... Azért a Tépj szét c. daltmég meghallgattam volna, jó lenne, ha szerdán énekelné..:)

Már csak heten vannak bent, jövőhéten közösként előadhatnák a Hét törpe dalát..:)
Egyre nehezebb lesz a döntés. A következő szombaon filmslágerekkel várnak minket, szavazni pedig már lehet!!!

1 megjegyzés:

Lily írta...

Végre, végre megfelelő ember esett ki!!!!
Nem bírtam a soniát, már két hete is neki kellett volna kiesnie!
Vik, Dávid, Hien és Krisztián voltak az est legjobbjai, najó elismerem, Karcsi is jó volt...
Annyira örültem az eredménynek, nagyon, nagyon, nagyon jó!
Ééééééééééés mindjárt ismét szerdaaaaaaaa!!!