2009. január 13., kedd

F.B.I


Ma voltam életem első Balkán Expressz koncertjén, ahol ugye Bencsik Tamara énekel. Véletlenül alakult úgy, hogy el tudtam menni, de szerencsére Vikivel meg Gyurival remek hármast alkottunk és a Pomázi Művelődési Ház sem tűnt félelmetes távolságnak, úgyhogy autóztunk egyet.
Kicsit viccesen indult az este, Gyuri már azzal indított, hogy fél éve nem vezetett és persze élből rosszfelé indexelt, de amúgy megúsztuk élve a dolgot.
Odaérve Tami jól meglepődött, hogy mentünk,de nagyon kedvesen fogadott minket, érezzük jól magunkat, miegymás, és mindjárt kezdenek. Kicsivel több, mint egy órát voltak színpadon és mondhatom, valami bámulatos hangulatot teremtettek! Mindenféle gyors, lassú számokat énekeltek és bámulatos volt nézni a vadidegen embereket, ahogy ilyen nagy össznépi táncolásba, bulizásba kezdtek. Teljesen felhőtlenül, kötetlenül, egymást nem ismerve mindenféle népi körtáncot jártak, meg együtt énekeltek, élmény volt már csak Őket is nézni. Engem teljesen magával ragadott a hangulat, olyan igazi bálban éreztem magam. Az esemény egyébként Szerb Szilveszteri Bál volt, ki-ki kiöltözve, pezsgővel, sütikkel, ilyenekkel várták az újévet..:) Volt torta is. Úgy tűnt, hogy elég jól ismerik az együttes, mert elég sok dalt tudtak. Én még életemben nem hallottam Őket, de biztos, hogy fogok menni még sok-sok fellépésre..:) Ezt a hangulatot szeretném újra átélni Velük, Általuk. Úgyhogy utólag szívből gratula, sajna elég gyorsan el kellett menniük, de tényleg nagyon jóóóó volt!
Itt egy kép a tortáról, bár szerbül nem tudok, gondolom azt jelenti: Boldog Újévet! :)
Ja, az FBI -os póló volt pár fiatalon és gyorsan átírtam magamban a jelentését:
Fanatikus Balkán Expressz Imádók.

:)

Nincsenek megjegyzések: