2008. december 7., vasárnap

Megafiúk..:)

Annyiraaa jóóóó volt..:) Tegnap Dana meg Lily volt itt, egütt néztük a döntőt, gondoltam, így jobb lesz.:) Igazam lett. Elvoltunk, mint a befőtt, igyekeztünk halkan sikítozni..:)
Vik annyira édes volt és nagyon szeretem, ha magyarul énekel! A Love Story valami gyönyörű volt! a TNT pedig annyira édes volt Tőlük! Dávid is nagyon tetszett, átélte az egészet..:)
Krisztián nekem most nemannyira tetszett, és az est folyamán végig egyetértettem Fridivel és Mester Tomival. Jó nagy teher lehetett rajtuk... Aztán az a megfordított döntés, húúúúú, akkor azért rendesen beparáztunk, hogy nemááár, és hogy most mi lesz... Tuti vot, hogy Fenyő Krisztiánt mondta, bár Enikőn meglepődtem, MesterTomi egyértelmű volt, Fridi, amikor kimondta, hogy Vik(Ő nem írta volna sztem semmiképp, hogy Krisztián), akkor azért megnyugodtam valamelyest. persze azért közbe itt szorongattuk egymás kezét ezerrel.:)Gyakorlatilag szerintem az Enikő engedett, mert a három pasi tuti nem, azok nagyon határozottak voltak..
Úgyhogy jött itthon az örömujjongás!!! KIRÁLY VIKTOR A FINÁLÉBAN!!!!juhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
nagyon überszuper!!!!!Megérdemli!
Utána megint egy közös, édesek voltak megintcsak, Vik már megkönnyebbülten, és hogy kivel szeretne lenni:- Krisztiánnal szeretnék, de Dáviddal izgalmasabb lenne- ezt mondta.
Minden jóslata így váljon valóra! Nagyon nagyon drukkoltunk Dávidnak, mi is Őt szerettük volna, úgyhogy azt hiszem Imi óta nem is szavaztam, most Dávidra is elküldtem egy sms-t. éééééééééésssssssss IIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Annyira örülök Nekik!!!!
Nagyon sírtak a Búcsúdalnál, főleg Dávid a Krisztián miatt, de annyira örültem, fel sem fogtam... Ez így jó..:) Ja és itt írtak visszajelzést, hogy a szavazást lezárták, szóval az enyém nem ment t..:) Vigyorogtam, hogy most már nembaj...
Nagyon jóóók voltak és izgalmakban bővelkedő lesz a döntő! Ha minden igaz, azt Lilynél nézzük..:)
Szerdán uccsó klubkonci a Dokkban...

Go Vik, GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Lily írta...

Óóóóó jeeeee!!
DáááááááááááááááááViiiiiiiiiiiik!!!
Ennyit tudok hozzátenni, és igen, nálam nézzük a végső döntőt, hacsak nem nyer valamelyikünk jegyet Bencétől:D vagyis közvetetten tőle

Brigi:) írta...

Benceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)