2008. december 4., csütörtök

a hetedik..


Na üdv. Mindenkinek!!!

Szokásos, csak a szokásos, legalábbis nekem..:)Igaz,hogy rettentő korán mentünk oda, de megérte, mert ahogy mindig az elsős sorban álltunk, ami fotózás szempontjából igen fontos:) Meg egyébként is..:)
Rengeteget kellett várni, de azért most is édesek voltak. Amikor már odaülte a kis piros foteljeikbe, akkor azért egyesek autogramokat kijöttek osztogatni..:) ImiDrága meg odajött hozzám, így oda tudtam neki adni az ajándékát, nagyon örült neki..:)
Komoly azért hétről-hétre ez az embermennyiség, most már iszonyatosan sokan voltak...
Aztán elkezdődött a koncert és mondhatom, Mindenki kitett magárt alaposan!!! Imifiú két saját számot is hozott, no meg a már majdnem elmaradhatatlan Relight my fire-t..:) Vik is nagyon cukorka volt, valahol a kondert közepe felé megismert, úgyhogy megint lett egy VIkes kép:) Nem mintha nem lenne ezer..:)Milyet alkotott! Remek volt! a Billy Jean volt a legjobb!!!!Nagyon!!!!!!!!!!!!!!!!!Hallhatóan neki van a legnagyobb rajongótábora..:)
Dávid nemcsak musicaleket énekelt (Rómeó&Júlia, Vámmpírok bálja), hanem megidézte a Csókkirály-t is. Nekem nagyon tetszett, jólállt neki:)
Tamara és a Hero...húúúúúúúúúúúú, kevesen tudják jól elénekelni ezt a számot, de fantasztikus volt!!! Tombolhatnékom lett..:)
Konci tán az kicsit veszélyes volt...nyilván mindenki lerohamozta a kedvencét, bár szerintem kicsit kezd ez ügybe eldurvulni a helyzet, már úgy kell Őket kimenekíteni...
Azért így is szerencsém volt, mert tudtam ár szót váltani Vikkel no meg persze Imivel is..:)
A lényeg, hogy jövőhéten van az utolsó klubkonci a Dokkban aztán a megadöntő után,ami dec. 20án lesz, még lesz egy oltári nagy party, dec. 22én, már a karácsonyi szünetben, szóval asszem ott lesznek páran...
Szombaton pedig hajrá, hajrá, hajrá! Ahogy szoktam mondani:

Go Vik, go!!!!!

:)

Nincsenek megjegyzések: