2008. október 12., vasárnap

TOP10!!!

Húúú, ez nagyon nagyon izgalmas volt, egyfolytában azon járt az eszem, hogy azok, akiknek drukkolok, továbbjutnak-e...majdnem Mindenkinek sikerült...
A dalválasztások egyediek voltak, híven tükrözték az embert, akkor is, ha olykor lehúzták a produkciót...

Én személy szerint teljesen odavoltam Király Viktor: You are not alone c. dalának előadásáért, Balogh Imi "Rossz napjáért", Szecsődi Karcsi "Szerelméért" és a magyar Robbie, azaz Szabados Attila "Érzéséért".. Fantasztikusak voltak!!! A legjobb ma, nekem.. Fekete Dávid... A dal, a zene, az előadás, a világ, amit megmutatott nagyon bejött..:) Lüszi, és Hien félelmetes mit tudnak alkotni a színpadon, pedig hihetetlen mennyire fiatalok és mégis, milyen éretten kezelik a helyzetet, a show-t...

Aztán sajnos jött a döntés, és mindenki izgult Valakiért, Sokakért, Mindenkiért... Ez egy popműsor, popvilág, ahol meg kell mutatni, hogy helyt tud állni Valaki, musicalénekesként, swingéneksként, vagy híres nővérrel a háta mögött, és bizony volt,


Akiknek SIKERÜLT:

Tóth Lüszi

Nguyen Thank Hien

Balogh Imre

Szecsődi Károly

Király Viktor

Lakatos Krisztián

Bencsik Tamara

Ásós Attila "Pacsirta"


és voltak, akikért még izgultunk egy nagy adagot,és küldtük az sms-t, és drukkoltunk és telepatikusan üzeneteket küldtünk és ilyen hasonlók, de csak két hely volt...(én 3 név között vacilláltam: Fekete Dávid, Nagy Laci és Szabados Attila).

Ám! A közönség döntött, és

Akiknek MÉG Sikerült!:

Fekete Dávid

Nkuya Sonia

!!!

Összeállt hát a TOP10!!!

Jövőhéten házibulis zenékkel várnak minket, a legjobb hangulatot teremtve:)

Akiknek pedig most nem siekrült, azok remélem nem keserednek el, és tovább folytatják utukat a siker felé!!! Én megjegyeztem a nevüket!
Ők:
-Szabados Attila -Star Positive együttes tagja
-Pataki Szilvia-színésznő
-Ambrus Rita- énekesnő
-Németh Patrícia
-Nagy Laci-zeneszerző, latin macsó...

2008. október 18-án újra döntő!!!

:)

Nincsenek megjegyzések: