2008. október 30., csütörtök

Koncert again! :)


Húúúú, én úgy fel vagyok pörögve, hogy nagyon! A szokásosan édesek voltak!
Mint ahogy az várható volt, rengetegen voltunk, hiszen szombaton mondták a döntőben is a koncerteket, az érdeklődés finoman szólva megnövekedett..:) De ez így van rendjén.
Szerencsére elég hamar beengedtek, még kitűzőt is szereztem:) aztán lecuccolás az első soor közepén, naná, hol máshol:)!, majd köszönés Iminek. Mint mindig, nagyon drága volt, bár sok ideje nem volt, mert a többiek ihletet kaptak tőlünk és lerohanták:)

A koncert??? Nagyon nagyon nagyon jóóóóó volt! Nagyon jól éreztem magam! Az egyetlen, amit sajnáltam, hogy kevesebb hely volt táncolni, bulizni,de azért igyekeztünk:)
Két legjobb pillanat volt:
Az egyik, amikor Viktor felhívta az ikertesóját a színpadra, hát mindenki megőrült értük, nagyon jól néztek ki!
A másik, amikor Viktornak mondták, hogy ő ott álljon előttük,és akkor Karcsi majdnem elfoglalta az előttünk lévő helyet, és közöltem Vele, hogy ott az Iminek kell állnia...szegény meglepődött,de így a mellettünk álló Karcsi rajongók is jól jártak, és Lily is élvezte, hogy megint a színpadon állhatott:)Én csak énkeltem:)
Ezenkívül számtalan pillanat volt még, ami egyszerűen tényleg nagyon jóó volt!
Szabados Atival beszélgettem, nagyon kedves ember:)
Imifiúhoz szokás szerint odamentem rögtön a koncert után, színpadra felmenésben nagyon jó vagyok, és jóó volt, gyors képcsinálás, pár mondat, mert bár tökjó lett volna beszélgtni,ez arra nem alkalmas...
Megemlítette,h fáradt és ilyenek..majdnem elkezdtem sajnálni...de csak majdnem: tessék örülni a rajongóknak!jegyzem meg, nagyon örült, bár egy óra elteltével már kicsit tényleg kimerült volt, de lelkesen aláírta az autogramkártyákat, amit ha kellett,adtam,meg még tollat is..:)Mindenre felkészült vagyok:)
Noszóval nagyon jóóó volt, így nem is lehet elmesélni, mert az ember azt gondolná, hogy ez csak egy koncert dalokkal, de igazából rengeteg élmény, impulzus éri az embert ilyenkor...már aki fogja ezeket...amikor hazajövök,minidg alig tudok aludni,mert nagyon feltöltődök,és ez jó:)
Majdnem elfelejetettem: Iminek magyon jól állt az új dal!Angol címét nemtudom, de egy Glenn Madeiros dal, magyarul pedigKrisz Rudi énekelte Keresem a szót címmel... jó volt:)

Hamarosan szombat, amikor is érzelmes számokkal készülnek a versenyzők, Dávid ismét musicallel-ott nem nehéz szerelmes dalt találni:)- Viktor pedig magyarul fog énekelni!!! Hajrá, hajrá!!!

pusz Mindenkinek:)

2 megjegyzés:

Lily írta...

víííííííííííííííííí:D
Ezt mondanám:D
Nagyon jó volt!!!
EMBEREK, NEM ESTEM LE, BÜSZKE VAGYOK MAGAMRA!!!!

-Brigi- írta...

Mi is büszkék vagyunk Rád! tényleg nagyon nagyon remek volt!!! :)