2008. október 23., csütörtök

A koncertről...


Az első koncert volt szerdán, annyira nagyon nagyon jóóóóóóóóóóóóó volt!!! Eleinte kevesen voltunk, majd ahogy (végre) beengedtek a létszám nőtt; és őszintén mondhatom: megérte várni.

Fantasztikus volt, hatalmas arcok, nagyon kedvesek, őszinték, remek hanggal(!) és óriási bulit csináltak! Azok, akik lemaradtak az eső fellépésükről, most pótolhattak mindent! Eleinte lassabb dalok jöttek, majd a hangulat fokozódásával egyre nagyobb lett a party!!!!!!!!!! FANTASZTIKUSAK VOLTAK! Dögösek, gyönyörűek és minden!!!!

Persze koncert után odamentem pár emberkéhez; ki nem hagytam volna! :) Bár rosszul mondtam: Szabados Atival is sikerült pár szót váltani, nagyon kedves volt! hajrá Star Positive!!! Aztán a többiek... Imitől elvarázsolódtam, annyira bűbájos, tele energiával, mosollyal, kedveséggel! de Viktor, Tamara, Dávid, Karcsi szintén..:)Minden dalt elénekeltek, felcsavarták a szőnyeget, hallhattuk a Csillagdalt, sok változatban és még sok minden mást..:)

Nagyon nagyon nagyon ott voltak a szeren és várom a jövőhét szerdán ismét találkozhassunk és bulizzunk egy nagyot!!!

Vannak végre saját képeim:)

1 megjegyzés:

Lily írta...

Igen, nagyon jó koncert volt, mondjuk kihagytam volna, hogy elegánsan leestem a színpadról....
De vicces volt!