2009. március 18., szerda

Király Viktor nemrég még a vécéket suvickolta


Király Viktor


Előfordult, hogy vécépucolással egészítette ki a zsebpénzét, ahogy az is, hogy egy verekedés után agyrázkódással vitték kórházba. Király Viktor, a Megasztár 4. győztese kalandos életének titkairól nyíltan mesélt a Blikk Nőknek.


"Amerikában teljesen mindegy, kinek milyen gazdagok a szülei, a gyerekek 13-14 évesen suli után elmennek dolgozni. A szüleim engem is így neveltek. Azt mondták, ha az alapvető dolgokon túl akarok valamit, akkor keressem meg rá a pénzt. 14 éves korom óta dolgozom, először egy fotósnál kezdtem, a vécét takarítottam.

Aztán amikor eladtam egy kétszáz dolláros képet, azt mondták: na jó, ne takaríts, gyere a pulthoz! Attól kezdve folyamatosan dolgoztam az iskola mellett, hol egy pékségben, hol egy sportboltban, hol egy étteremben" - meséli Király Viktor.

Nincsenek megjegyzések: