2009. március 19., csütörtök

Eljegyzi két hónapja ismert szerelmét a megasztáros

2009. március 19. 07:33 | Forrás: STOP/Napi Ász
nyomtat | elküld



Lakatos Krisztián - Fotó: TV2

Lakatos Krisztián
megtalálta az igazit. Annak ellenére, hogy két hónapja megismert szerelme 13 évvel idősebb a most 18 éves énekesnél, mindketten úgy gondolják: készek bármilyen áldozatra, hogy együtt lehessenek.

Krisztián a lehető legkomolyabban gondolja a kapcsolatukat, így fél éven belül kész eljegyezni barátnőjét, Henit.

"Már a megismerkedésünk is különleges volt. Egy bálon énekeltem az utolsó számot, majd lesétáltam a színpad elé, ahol szó szerint az ölembe hullott Heni. Már akkor tudtam, hogy számomra ő az igazi. Nem is haboztam tovább, odamentem hozzá, átkaroltam és úgy énekeltem neki" - meséli boldogságban fürdőzve a megasztáros.

"Úgy döntöttem, hozzávetőleg egy fél év múlva eljegyzem Henit. Azt hiszem, teljesen mindegy, hogy hány év korkülönbség van két ember között, ha képesek egy hullámhosszon lenni és szeretik egymást. Heni olyan, mint én. Ő egy személyben a haverom, barátom és szerelmem" - mondta Krisztián a Napi Ásznak.

Nincsenek megjegyzések: